Bijna een jaar na zijn aantreden als creative director bij Publicis gaat Martin als cco bij FHV BBDO ‘meebouwen aan de vernieuwing van het bureau waar mijn hart ligt.’

Hij gaat de creatieve vloer per 1 mei leiden als chief creative officer.

Van oktober 2009 tot juli 2014 was Martin creative director van FHV BBDO. Hij  vestigde zich vervolgens freelance onder de naam Büro von Münchhausen. In juni 2015 werd Martin creative director bij Publicis.

Ernst-Jan Smids is blij met zijn komst: ‘In de gesprekken met Martin ervaar ik – ook bij hem – een enorme drive om het nieuwe FHV gestalte te geven. Hij is een fantastische aanvulling op de koers die we hebben ingezet waarbij ik hem daarnaast ook in de combinatie FHV & Jump! een belangrijke toegevoegde waarde zie hebben.’

Zelf zegt Martin in het begeleidende persbericht: ‘Een bureau dat nuchter naar de veranderende wereld kijkt en zichzelf opnieuw wil uitvinden. Zo zie ik het FHV van vandaag. Daar spreekt creativiteit en energie uit waar ik gevoelig voor ben.’